Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

I väntan på Annbritt.

Publicerad 2008-06-29 12:28:21 i I mitt huvud just nu.

Eftersom att jag måste vänta så himlans länge på att AB ska bli klar så kan jag ju lika gärna skriva lite blogg :)
Idag har jag namnsdag! Mamma ringde och sa grattis och då tänkte jag att eftersom att jag ska in till stan så kan jag köpa mig en fin namnsdagspresent!
Igår sov jag hela dagen. Jag vaknade vid elva för att jag bett Patrik ringa och väcka mig, gick upp och somnade om i soffan. Gick upp och lamig i sängen igen när mamma och Perre kom hem och somnade. Vid tre gick jag upp och åt lite, sen somnade jag i soffan framför tvn en liten stund.
Efter det blev jag lite arg på mig själv och städade och packade upp (jag kom hem för en vecka sen) och så pratade jag lite med Patrik i telefon.
Jag tror att jag behövde sova. Dels för att jag var lite bakfull och dels för att jag har haft ont i huvudet i några dagar och kanske behövt sömn!
I fredags var jag först hos Brittis på middag och sen var vi ute på Mose Backe med Marcus och ääääääntligen Benny :) Jag var hemskt glad hela kvällen och jag vet inte om det berodde på att jag var full som en kastrull eller för att jag faktiskt hade saknat Benny!
Gick hem från tunnelbanan utan skor för att jag hade så ont i fötterna.
Jag fixade även så att vi slapp betala inträde på ett sånt sätt som bara jag kan :) haha.



Nu ska jag strax möta Annbritt och jag tänker mig att jag ska få en bok och en ring i namnsdagspresent av mig själv och så ska jag kolla på present till Adam.
Jag ska köpa något i klädväg och sen så ska han även få följa med när jag och Patrik ska på Tom Tits! Jag kommer att älska det och förhoppningsvis Adam och Patrik med!

Tjollahopp.
Just det, den 25:e juli ska jag köpa en Orbitek!
http://www.tvins.com/products/orbitrekelite/orbitrekelite.php

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela