Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Feedback.

Publicerad 2008-06-12 14:58:24 i I mitt huvud just nu.

Jag fick just väldigt positiv feedback för min pressrelease-översättning! Jag började på den igår och blev klar med den idag. Jag var väl sådär halvnöjd med tanke på att det är svårt att översätta engelska-tekninktermer till svenska och få det att låta bra, speciellt med tanke på att jag knappt vet vad företaget håller på med. Jag kanske borde göra lite mer research på det, men deras hemsida är inte så himla informativ.
Iaf så sa Eva (som som ger mig alla roliga uppdrag, hon är marknadschefen) att min översättning var väldigt bra för att vara första gången! Så det tog jag som en komplimang..! Och komplimanger kan man aldrig få för många av! Hon sa till och med att vi kanske inte i framtiden kommer att behöva att få dom korrekturlästa utan att vi kan skicka ut dom på en gågn. Men då sa jag stopp! för jag vill vara lite emr insatt innan jag får allt ansvar!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-06-12 21:36:38

Nice med bra feedback, det gillar vi :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela