Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Eftermiddag

Publicerad 2008-06-03 15:47:38 i I mitt huvud just nu.

Jag hade en ytterst trevlig lunch och nu sitter jag och har just ätit en persika. Jummi : )

Egentligen har jag inte gjort så himla mycket idag. Nyss gjorde jag en AnnBritt och skrev ner en lista på alla som jobbar och vad dom gör. Ganska bra att ha i repan ifall nån ringer och undrar om dom får prata med tex. marknadsföringschefen. Så nu har jag alltså en lista på vem som gör vad.
Först tänkte jag gå runt och fråga alla, men alla är inte här så jag hittade det på en sida som tillhör växlen typ. Så skrev jag av och om. Mycket trevligt att ha.
Men det gick lite för snabbt att göra, så nu sitter jag igen och inte vet vad Robert vill ha gjort. Det känns som att jag har sorterat och prioriterat hans mail typ 100 gånger idag, för jag kollar den varannan minut.
Imorgon får jag förhoppningsvis mina inloggningsuppgifter. Just nu sitter jag på Amelies och kan därmed inte göra mitt namn känt.

Alla här känns mycket mer öppna och mottagliga idag om man jämför med igår. Det kan kanske bero på att jag inte är som en zombie idag för inatt vaknade jag inte alls lika ofta, så jag fick mer sömn av mina sömntimmar.

Patrik skrev i sitt mail att "vi ses om två dagar" och oj vad glad jag blev! Jag tänkte inte att det var så nära inpå!
Vi ska förmodligen åka Öresund-Runt eller vad det nu hette. Jag ska googla på det nu vetja!

Iiiih jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela