Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Appropå regnet då.

Publicerad 2008-06-10 09:28:52 i Fakta

Jo jag tycker att det var bra att det kom regn idag. Jag ser hur glada träden blir. Dom svajar i en härlig rytm som är svår att beskriva. Men eftersom att det har varit minst 25 grader nu i ca 2 veckor så har ju såklart träden blivit törstiga.
Så idag när jag inte åt frukost, men borde ha gjort det så satt jag istället och kollade på träden. Dom liksom log. Det låter konstigt att skriva det, men dom liksom stävade uppåt som att dom ville ta emot regnet så fort det bara gick.

En väldigt vacker syn faktiskt.

Kommentarer

Postat av: din man

Publicerad 2008-06-10 09:36:07

hihi du är rolig du

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela