Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vad händer med våra snyggingar?

Publicerad 2008-07-24 15:23:03 i Tänkvärt

Jag tillhör en av dom som brukade tycka att både Mischa Barton och Linsay Lohan klär sig fint. Och är vackra människor. Jag vet att Lindsay har haft det svårt och antagligen fortfarande lider av abstinens å sånt, men man tycker ju inte att det ska påverka klädvalet.
Mischa Barton ser ju inte ut som Marissa Cooper i OC, det är ingen nyhet. Men att hon mer och mer går åt det bohemiska indianhållet tycker jag inte om. Hon visar sitt sanna jag enligt Helis, eller var det Annbritt? Och om det är hennes sanna jag så kan hon gärna få låtsas. Jag tycker inte att det ser klokt ut.

http://gofugyourself.celebuzz.com är en rolig sida där man kan hitta alla möjliga kändisar i heelt fel kläder. Jag hittade bland annat dessa bilder på ovan nämnda stjärnor:

 

Haha jaa vad säger ni? Snyyyyggt  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela