Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Planer

Publicerad 2008-07-15 08:38:01 i I mitt huvud just nu.

Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än på min födelsedagsgrej. Jag ska planera lite annorlunda idag.
Igår gjorde jag en planering, men idag ska jag göra en annan.
Vet inte riktigt om jag vill ha 20 pers på besök, det blir så mycket att städa. Men om jag inte bjuder alla så kommer dom ringa och be om att få komma ändå... så jag får se hur jag gör.
Om jag bestämmer mig för att bara bjuda tjejerna så blir ju Patrik ensam kille och det känns ju inte helt  rätt det heller. Och om dom som har killar få ta med sig dom.. ja då blir det helt plötligt två killar till.
Jobbigt att alla mina kompisar är singlar utom Helle och Fisen.
Det är ganska sjukt egentligen med tanke på hur gamla vi är.
Visserligen var de flesta i par ganska nyligen och jag ska ju verkligen inte säga nåt. Men nu har jag kille och då vill jag liksom att alla andra också ska ha det.
Jag ska göra en skiss i paint eller powerpoint. Dessa datorerna är inte utrustade med allt som krävs direkt :o) Jag saknar Photoshop och hederliga harpan och Ms Röj.
Men jag klarar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela