Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Överaskad.

Publicerad 2008-07-02 08:41:31 i I mitt huvud just nu.

Jaaa ni. Som ni läste igår så älskar jag juli.
Jag har nu fått ytterligare en anledning att fortsätta älska juli för all framtid!
Igår när jag gick ut från jobbet så väntade jag på att Patrik skulle ringa eftersom att mina pengar på mobilen är slut och jag bara kan skicka sms. Fick ett samtal och började gå mot pendeltåget.
Vi pratar på som vanligt och plötsligt säger han, "vänd dig om".
Då tänker jag "oj jag kanske tappade något" (fast hur skulle han kunna veta det?) så jag vänder mig om.. och på långt avstånd ser jag Patrik stå och vinka åt mig!
Jag höll på att svimma på riktigt och det svartnade framför ögonen och slog lock för öronen.
Jag hade ju absolut ingen aning om att han skulle komma eftersom att han har hållit det hemligt för mig så jag blev verkligen chockad. PÅ riktigt chockad. Jag trodde att jag var död eller drömde och var tvungen att få det bekräftat att han verkligen var här så jag försökte ringa helle och annbritt och ingen svarade.
Tillslut ringde jag hem till Helis och pratade med hennes mamma som bekräftade att jag var vaken.
Så jag och Patrik åkte hem till mig och jag skakade typ hela vägen hem för att det var så overkligt.
Men nu sitter jag här och vill ju verkligen INTE jobba när jag vet att han sitter hemma hos mig / går på stan what ever men är i min stad! Hos mig och hälsar på!
Det var verkligen den BÄSTA överaskningen jag någonsin fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela