Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Morning

Publicerad 2008-07-17 09:32:07 i I mitt huvud just nu.

Ja idag vaknade jag försent. Inte så sent att jag kom försent till jobbet men 20 min senare än jag skulle.
Det kan ha berott på att jag shoppade så hårt igår att jag var så trött och behövde vila lite extra. Eller så berodde det på att det var så skönt att sova vidare när klockan ringde.
Igår var jag och Brittis på stan efter jobben och jag köpte tre saker. En randig skjortklänning som jag har på mig idag, en business-klänning som är svart men som har smala ränder i vitt och svart över brösten och en annorlunda modell faktiskt samt en blå tubtopkjol som jag ska ha som klänning med t-shirt under.
Mycket nöjd eftersom att hela kalaset gick på 424 kr. Köpte sedan även en ny mascara och en deo på åhléns men det var mest för att jag verkligen behövde det.
Min deo jag har haft nu (som jag fått "ärva" av Patrik) luktar tvättmedel eller väldigt stark tvål = inte gott alls. Så nu luktar jag gurka och grönt te under armarna istället.
Mascaran var väldigt bra och för en gång skull kan jag faktiskt hålla med om att jag fått förförande ögonfransar!

Nyss ringde chef-Robert och sa att om jag vill gå hem tidigare nu när han är på semester så kan jag göra det. Hehe...!
Så länge jag är villig att ställa upp en annan dag.
Balsam mår inte så bra idag så hon kommer förmodligen att gå hem efter lunch och då får jag ta receptionen. Men det känns ganska skönt ändå. För jag har saker att göra idag, men det känns som att jag vill göra dom här inne och inte där ute. Jag vill skilja dagarna åt liksom.
Jag ska nog även ge mig på att spela in det där förbaskade meddelandet om ändrade öppettider. Jag vet visserligen inte vad vi kom överens om men jag tror att vi sa att vi ska börja stänga 16 istället.

Nu ska jag kolla om dom har sett till min Orbi nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela