Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunch, mail och 50 min kvar.

Publicerad 2008-07-18 13:15:14 i I mitt huvud just nu.

Nu är jag tillbaka från lunchen som jag hade med Brittis.
Vi satt i gröngräset och det var jätteskönt eftersom att solen sken på oss.

Mailet imorse var ett fint mail utan något speciellt innehåll.. alltså jag menar angående tiden. Han hade bara skrivit så för att jag skulle längta till klockan 10 och därmed få dagen att gå snabbare vilket faktiskt fungerade.
Nu ser jag fram emot att klockan ska bli 14 så att jag kan kolla på min order och se om den har kommit nånstans. Det har blivit lite av en tvångstanke men det verkar ju som att den är borta typ. Ja jag får se klockan 14. Om den inte är i bandhagen då så kommer jag bli upprörd!

Sen så är det två timmar kvar till helg!

Jag är hemskt sötsugen men kan inte lämna min lilla plats här i repan. Kanske ska skicka ut ett mail om eftermiddagsfika och att någon måste gå och handla något...

Hmm egentligen inte så konstigt att man blir tjock.
Jag såg på ett program igår när en tjej blev hypnotiserad mot sitt sötsug. det skulle jag också behöva.
Undrar om det räcker med en behandlig eller om man behöver flera.
Ja då har jag helt plötsligt något att googla på!

Kul kul!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-07-18 14:25:08

hehe tycker hon :) jag tycker Tetts borde starta en blogg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela