Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lugna favoriter, cola zero och en bit choklad.

Publicerad 2008-07-28 14:25:14 i I mitt huvud just nu.

Just nu sitter jag enbart och spelar Mahjong online. Dricker en klunk cola zero lit edå och då och mumsar på en bit choklad som jag hittade i väskan.
Det kan vara sista biten choklad jag äter på ett tag, så det är bäst att passa på.
Det är ganska kul att lyssna på Lugna favoriter också för alla som pratar där pratar så lugnt. Musiken är ganska lustig också eftersom att det typ är samma låtar hela tiden fast att det fin hundra miljarder lugna låtar att välja mellan.
Det var en kille som heter Max som ringde in och önskade en låt till hans morfar. När killen på radion frågade vad  morfar heter så fick Max fråga mamman. Spelar det egentligen nån roll vad morfarn heter?

På lunchen satt vi ute. För ovanlighetens skull satt alla ute och inte bara jag. Det var trevligt att ha lunchsällskap utomhus för en gångs skull. Min favorit är tillbaka så det är kul.
Jag tror att jag gillar henne för att hon påminner om en dagisfröken som jag hade när jag var liten. Dessutom är hennes 11-åriga son så himla gullig. Alltså på ett uppfostrat sätt. Inte gullig som i snygg.. haha det hade varit lite äckligt.

Jag och Darl funtar på att fira nyår i Paris. Det skulle vara otroligt häftigt. Men det är ganska dyrt. Men men, vi får se om vi får tag på någon billig hotellvistelse. Det skulle som sagt vara skithäftigt.

"Vad gjorde du på nyår?" Äh jag var en sväng i Paris...
(2007/2008) Äh jag var en sväng till New York City baby!!

hehehe.. kanske ska bli en tradition att fira nyår i sånna coola städer..

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-07-28 21:11:59

Haha, jag slipper pendeltågen när jag börjar plugga, för skolan ligger i Rissne (som alltså är en del av sumpan). Så jag kommer åka t-bana, det går fortare. Men visst, jag ska försöka blogga oftare för din skull! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela