Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

La värmebölja is kommen.

Publicerad 2008-07-23 13:04:03 i I mitt huvud just nu.

Gud så varmt och härligt skönt det är ute!
Jag satt ute och åt en glass nu nyss på lunchen och aaah. Det är den här värmen jag har längtat efter. Jag telefonerade även med en glad Patrik och en grinpellig Helle.
Det känns tråkigt att sitta inne nu när jag vet hur varmt det faktiskt är ute. Jag fick typ brännsår på foten av att solen var så varm. Så nu kommer mina fötter (iaf. högra) att bli ännu brunare än vad dom redan är. Synd att ansiktet inte tar åt sig lika lätt. Då hade jag varit jättebrun vid det här lagret.

Nu ska jag sätta igång med pärmarna igen strax. Men först ska jag kolla om dom vet något mer om Orbi.

Antagligen inte.... häng kvar.

Nä. Dom vet fortfarande samma sak som den 16 juli klockan 11.58 Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela