Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Komplimanger

Publicerad 2008-07-11 10:23:09 i I mitt huvud just nu.

Komplimanger kan komma i många olika former och från håll man minst anar det.
Nyss fick jag en för mitt arbete på en norsk presentation som jag översatt till svenska åt en kille på jobbet.
Han kom ut och sa att den var jävligt bra gjord och att det bara varit tre ord som jag översatt fel / lämnat på norska och att han var mäkta imponerad!
Sen kom den: Du är en fin tjej du!
Haha låter kanske patetiskt att bli så glad över, men det var undermeningen. Inte på blattesvenska där man säger att katter är gussar och fina.. haha det där blev fel men jag låter det stå kvar :o)
Iaf. så var det mer som att "du är fin i själen som hjälper mig med detta". Och jag tyckte ju bara att det var kul liksom.
Jaa det är alltid kul att få uppskattning från oväntat håll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela