Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kanske...

Publicerad 2008-07-16 16:54:54 i I mitt huvud just nu.

... ska jag börja stänga växeln klockan 16 nu i tre veckor istället för 17.
Jag sa att jag måste få lön för alla timmar ändå och det var ju självklart sa dom. Märkligt. Jag trodde att jag skulle få stänga 16 för att spara in på timmar, men det var mest för att vara snäll mot mig.. hehe!
Jag ska ringa Mayday och se hur det funkar och sen så måste jag och Balsam diskutera lite också känns det som. Hon kommer ju att få mindre timmar.. jag har ju ändå månadslön. Fast hon kanske också kan skriva upp fler än vad det är.

Så om det bli

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-07-16 18:14:13

Det hade jag faktiskt ingen aning om men det stämmer nog, ska testa :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela