Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jahapp

Publicerad 2008-07-22 16:06:45 i I mitt huvud just nu.

Sitter här och kan inte bestämma mig för om jag ska gå nu eller om jag ska stanna till 17. Jag tror bestämt att jag kommer att gå snart.
Kanske om en kvart eller halvtimme eller så. Jag har lite att göra innan jag känner mig klar för dagen. Eller egentligen inte, men kommer missa både tunnelbana och pendeltåg om jag inte går på pricken nu nu nu.
Så jag väntar iaf. 10 min.

Idag har jag ställt mig i kö på en nybyggd hyreslägenhet i Bandhagen. Det såg så fint ut och dessutom var det en tvåa. Men jag vet inte hur dom gör.. om jag står där eller om det är fler. För vissa var röda och andra vita. Jag ställde mig på en vit (ledig) så då borde väl den bli röd = att ja har paxat den?

Men jag har inte fått någon bekräftelse tyvärr. Men vi får se.
Egentligen vill jag ju få tag på en lägenhet i stan, men jag gillar ju bandhagen och jag gillar nybyggt.

Oj nu kom ett skvaller-sms. Måste kolla på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela