Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inför sommaren.

Publicerad 2008-07-10 15:48:43 i I mitt huvud just nu.

Idag hade jag och Robban the talk. Vad jag ska göra i sommar.. och vi kom fram till att jag skulle ordna upp och uppdatera så mycket som möjligt så att det blir lättare för honom på alla vis.
Det tog mig två timmar att fixa det första.. och det hade han räknat med att det skulle ta dagar.. så jag har börjat medan han redan är kvar. Illa illa.
Fast det kommer ju givetvis att dyka upp mer under dagarna, jag kan ju alltid hjälpa andra än honom.. men ändå.

Jag har även haft en häftig mail-diskussion med tre andra på engelska idag. Det är tydligen satans svårt att få en Blackberry (crackberry som dr. Charles Pickar kallade dom) att bli aktiverad.
Jag började med denna process i tisdags och har tills idag bara blivit runtskickad med olika information från olika ställen. Idag satte jag ner foten och röt till i ett massmail och nu händer det grejer ska ni veta!
Förhoppningsvis så kommer den igång senast imorgon! Weeiihaa.. visserligen är den inte min, men jag har löst det :o)

Idag fick jag 852 kr för Tallbarr av Mags :) hihi.. äntligen fick vi vår deposition för lägenheten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela