Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hej hej morgon!

Publicerad 2008-07-11 08:26:29 i I mitt huvud just nu.

Idag vaknade jag och drömde återigen att väckarklockan/ mobilen var två klocktorn som skulle bankas ner. Märkligt och oförklarbart.
Gick iaf upp och tyckte att jag var duktig, klockan var bara 5 över och jag brukar gå upp mellan 10 och kvart över. Så jag låg med andra ord fem min före i tidsschemat.
Gick in i duschen och eftersom att det är fredag så rakade jag benen och när jag sen kom ut ur duschen så var jag helt plötsligt 3 min efter tidsschemat. Jag hade duschat för länge. Längre än vanligt med tanke på att jag låg fem min före..
Iaf så klädde jag på mig och åt frukost och allt som man ska.. och sen precis när jag skulle gå så speglade jag mig i helfigursspegeln i hallen och såg att sådär kunde jag inte gå klädd!
Det blev till att rusa upp på rummet och byta kläder! När jag gick var jag ungefär två minuter sen och fick halvspringa till tunnelbanan.
Idag verkar det som att hela världen inte är emot mig längre, för tunnelbanan kom som den skulle och jag fick åka med hela vägen och sen så kom pendeltåget och alla mina tågkompisar. Och nu sitter jag på jobbet och längtar till klockan 17. Nej!! Hahaha jag slutar ju 16!!! Yeah!
Ikväll ska jag, Helis och flaskan som sagt ses. Det kommer bli kul. Jag har ju saknat min gamla kompis som Jack Johnson skulle ha sagt (I miss my old friend).
Hoppas att den här dagen går snabbt. Jag vill att det ska vara lördag och sol, för om det är sol i morgon så ska jag ligga på tomten / åka och bada och soooola! Jag behöver lite färg. Känner mig glåmig om benen. Dessutom så vill, vill vill jag att min Orbitrek Elite ska komma redan idag så att jag kan ägna hela lördagen åt att bygga ihop den för att sedan kunna dra igång mitt nya liv där jag ska bli smalare och starkare!!!
Jag ser innanför mitt huvud hur slutresultatet kommer att bli. Jag kommer ha långa smala ben, fina fasta armar och mindre bröst! (fast man får tyvärr inte längre ben av Orbitreken).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela