Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fel, lunch och blommor!

Publicerad 2008-07-15 13:33:16 i I mitt huvud just nu.

Jag och Annbritt (nedan nämnd AB) skulle luncha ihop vid Paprikaskolan.
Jag hade kollat ut det på en karta och traskade med Patrik i telefon i örat ditåt. Väl framme ser jag att jag borde ringa AB, för jag vet inte riktigt var hon är. Ett desperat sms "ring mig" ligger och väntar i min inkorg och jag ringer.
Hon är vid Ica-maxi-skogen. Jahapp, om man pratar i telefon får man skylla sig själv. Jag får helt enkelt gå tillbaka den 10 min långa vägen jag gått eftersom att hon nu sitter där och väntar.
Varmt och härligt väder har aldrig dödat någon och speciellt inte mig som suttit och huttrat inne på kontoret.
Så när jag väl möter henne så äter vi såklart och pratar lite om hur det blir på lördag och så.
Vi ska nämligen ses då och bada och sånt om det är bra väder.
Annars ska vi baka scones. Fast det ska vi nog göra vilket som.
Iallafall så blev det en kort lunch och AB var tvungen att gå tillbaka.
Efter att jag satt mig till rätta i jobbstolen och skickat iväg ett mail till Balsam om att hon skulle sms'a Robert med jobbinfo så ringer hon efter en stund och säger att jag har fått blommor!
Blommor av min älskade kille på jobbet! Igen :)
I usa blev jag helt chockad eftersom att jag aldrig fått blommor tidigare i livet. Nu blev jag mest glad!!!
Om två dagar firar vi 8 månader tillsammans. Tänk att jag har klarat av att ha en kille i 8 månader! Och att jag fortfarande är hur lycklig som helst. Förutom att jag blir olycklig ibland när jag tänker på att vi är så långt ifrån varanrda.

Jag har hemskt ont i ryggen och tänker faktiskt unna mig en kvarts massage nu!

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-07-15 15:38:08

vad gulligt med blommor :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela