Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back on track!

Publicerad 2008-07-30 08:29:25 i I mitt huvud just nu.

Igår var jag hemma för att jag vaknade mitt i natten (natten till igår) och kräktes två gånger...! Blä!
Utan att må illa dessutom.
Kände ändå att det var bäst att vara hemma ifall det skulle ske igen. Det gjorde det inte. Så nu är jag tillbaka på jobbet och det känns bra!
Jag ska ju vara ledig imorgon och på fredag eftersom att jag fyller år och Patrik kommer! Weeiihhaa.
Att jag var sjuk igår medförde att det inte blev någon shopping som jag hade tänkt mig. Det betyder ingen klänning. Det betyder att jag måste snabbshoppa idag mellan hemligtheten och bion.
Men jag vet inte om jag kommer hinna. I värsta fall får jag väl låta bli att köpa ny klänning.

Bio alltså. Idag ska jag och flicksen på bio och se Sex and the city-filmen. Jag har visserligen redan sett den men det är skillnad på bio och nerladdat.

Åh jag tycker min nya blogg är så fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela