Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Åh-men-ååh!

Publicerad 2008-07-16 09:06:06 i I mitt huvud just nu.

"Kära Petra


Tack för att du har valt att handla hos Tvins. Din order är nu skickad från vårt lager. Du bör ha ditt paket om ca 5 arbetsdagar."




Jag som sprungit hem varenda dag och kollat!
Jag har nu iaf. fått ett kollinummer så att jag kan följa min Orbitreks resa hem till mig.. men än så länge är den inte registrerad nånstans.. så den kommer nog inte idag!

Kommentarer

Postat av: PÄP

Publicerad 2008-07-16 09:31:11

jag tycker synd om dig

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-16 19:45:00

sånt skit. Skaffa gymkort istället :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela