Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Värsta hittills.

Publicerad 2008-01-28 14:47:56 i Allmänt

Idag är den här, morgonen jag har fasat.
Den när jag är gnällig, grinig, stressad och trött. Dvs. en vanlig tidig morgon i Petras värld.
Hittills har jag lyckats undgå dessa morgnar genom att gå upp i god tid så att jag har sluppit stressa.
Idag bröts den trenden. Jag hoppas att det är en engångsföreteelse för jag vill inte vara ett monster på morgonen.
Men om man nu är så som jag så lyckas man med vissa andra dåliga saker också. Som idag hade jag tänkt att jag skulle ha kjol och genomskinliga strumpbyxor och svarta knästrumpor under stövlarna.
Jag tog fram mina strumpbyxor och inser att det är en maska i dom. Slänger dom och hittar ett par till (yes!) men det visar sig att jag har en maska i dom också. Så som vanligt fick jag lov att ha svarta strumpbyxor.
Tråk tråk.

Igår skaffade jag mig ett telefonnummer. Ett hemnummer registrerat i Stockholm som går till min dator. Tänk vad dom kan nu för tiden. Helt sjukt bra.
Kostar som ett lokalsamtal för mina vänner att ringa mig :)

Nej nu måste jag borsta tänderna och sånt så att jag inte missar tunnelbanan.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela