Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hungrig.

Publicerad 2008-01-16 01:01:28 i Allmänt

Idag gick jag upp klockan kvart i åtta, kanske lite tidigare.
Det har resulterat i en grinig, hungrig Petra.
Sista snusen kvar att ta efter maten som snart serveras.
Inget godis över huvud taget på mer än en vecka. Träning varannan dag.
Smal ska jag bli.
Bor forfarande trångt och det börjar gå mig på nerverna att jag inte vet var någonting av mina grejer finns.
På söndag ska jag bara vara hemma och fixa och dona.
Äntligen.
Sen kommer alla oväntade avgifter. Ca $1000 som man inte räknat med. Det känns i den inte så redan tjocka plånkan.
Men jag får väl börja spela på lotto.
'Nu är det mat.
Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela