Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Den nya trenden.

Publicerad 2008-01-13 07:20:27 i Allmänt

Vi har börjat spela kort.
Hela tiden.
Jag gillar det eftersom att jag alltid har gillat att spela kort.
Idag kollade vi på film istället.
Fast just för tillfället så känns allt helt upp-och-ned-vänt.
Inte för att det har hänt något, utan för att jag inte vet vad det är som har hänt.
För något är det och inga ord får man ur människan.
Jag vill egentligen vara snäll, undrar varför jag har blivit så elak på senaste tiden.
Har ont i magen nu. Lite orolig för något jag inte vet om jag behöver oroa mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela