Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

35 minuter.

Publicerad 2008-01-22 14:31:47 i Allmänt

Jag är så dålig på att ställa väckarklockor.
Antingen så ställer jag den för sent så att jag måste skynda, eller som idag, för tidigt så att jag har hur mycket tid som helt till övers och liksom bara får sitta och vänta.
Idag är den stora dagen inne. Idag börjar mitt internship!
Det är det här jag kom hit för, det är nu det börjar.
Maggie var inte alls nöjd med sitt ställe och var fallfärdig igårkväll. Jag hoppas att hon kan byta eller få andra uppgifter och jag hoppas att mitt är så bra som det lät på intervjun!
Ska gå till tunnelbanan om 35 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela