Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Welcome to AARC

Publicerad 2008-02-01 21:53:28 i Allmänt

Idag har jag fatt en egen aarc mailadress sa jag kanner mig riktigt inne har pa kontoret.
Nya internen Caitlin och jag kommer mycket bra overens och hon verkar tro att jag kan jattemycket (och det gor jag i och for sig) sa hon fragar mig saker hela tiden och det ar kul, for jag har alltid tyckt om att kunna hjalpa andra och samtidigt visa for mig sjalv hur bra jag ar.
Vi bestallde lunch idag med for det sporegnade verkligen, sa jag fick lov att kasta min mat for den har varit har sedan i onsdags... och man tackar ju inte nej till gratis lunch. Right?
Har ont i huvudet idag med, ar lite hypokondrisk som ni kanske vet och har fatt for mig att jag har hjarnhinneinflammation, eller sa ar det en vanlig forkylning. Ska ringa till vardguiden ikvall. Bara for sakerhets skull liksom.
Idag klockan fyra ska vi ha margaritha-night har pa kontoret.. hihi det betyder alkohol pa arbetstid. hihi.
Ska forhoppningsvis med Maggan pa open-bar ikvall pa svenska ambassaden, vi far se..
nej nu ska jag slutfora det jag haller pa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela