Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Upprord.

Publicerad 2008-02-11 16:03:43 i I mitt huvud just nu.

Tillbaka pa jobbet och mandag morgon.
Jag holl pa att aka for langt med bussen for att jag somnade. Som tur var skulle en annan av pa samma hallplats sa jag lyckades komma av i sista stund.
Det ar svinkallt idag och jag forstar inte riktigt, i lordags gick jag utan jacka hela dagen och idag ar det minus 10 typ. Helt skumt.

Fick iaf. ett mail av min kare larare idag som svar pa min learning plan. Hon tycker att jag ska vilja veta mer om marketing och hur dom marknadsfor sig och sant.. kul att hon fragar om journalistik, eftersom att det ar det jag ar har fotr.. idiot.
Sitter och funderar pa hur jag ska lagga upp mailet jag ska skicka som svar, tanker mig nagot i stil med:

Ja tack for tipsen, jag skulle uppskatta om du engagerade dig lite mer i mig och tog reda pa vad jag laser.

Eller nat, jag ska inte vara kaxig, men vafan!\
Fast a andra sidan ar det kanske inte sa konstigt att hon tror att jag ar en av marketing-barnen eftersom att jag ar dar jag ar, ibland undrar jag om jag hamnade har bara for att hamna. Jag skriver ju ingenting forutom mail.

Jag vill vara dar Evelina ar, hon verkar ha det bra och hon lar sig att skriva varje dag.

Nej jag ska val borja jobba.. men jag har ingen lust. Bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela