Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Så här går det till

Publicerad 2008-02-12 04:17:36 i Fakta

Vilka är ditt favoritpar skor?
Mina röda klackskor
Vad gör du?
Sitter och lyssnar på Håkan och tycker att det här är jättekul
När drack du sprit senast?
Förra helgen, på tok för länge sedan! hehe
 Har du lugg?
Nej men jag ska klippa mig snart, kanske blir lugg, kanske inte.
Fest eller slacking?
Fest! Men på senare tid har det blvit mer slacking tyvärr.
Gillar du sport?
Japp, men det sker lite väl sällan.
Vill du ha barn?
Nån gång JA, nu NEJ.
Vilka språk kan du?
Svenska och engelska, jag brukar påstå att jag kan franska också.
Borde man röka på pubar?
Nää det är väl onödigt?!
Är du stolt över ditt liv?
Mycket.
Vilken låt lyssnade du på senast?
Ramlar med Håkan Hellström
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
Stockholm, jag har lite hemlängtan.
Har du ngt djur?
Min kille fick fisken Jens av mig, så aa typ.
Har du några trummor?
Hemma i Bandhagen JA
Tittar du mycket på tv?
Inte så värst. Men när det är PB så är det bara tv'n som gäller.
Har du varit med i lokaltidningen?
Nej, men det kommer...
Vilken färg har dina väggar?
Vita.
Vad gör du när du inte kan sova?
Jag är oftast ganska trött, men jag spelar väl mahjong eller MS-Röj.
Har du duschat idag?
Ja såklart, jag duschar varje dag.
 Vad gör du om ett år?
Då bor jag i MIN lägenhet och har ett fint jobb och en ny bil.
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma?
Jag gillar horoskop. Och dom stämmer läskigt bra.
 Brukar du svära mycket?
Nej. Fan kanske.
Bästa fikat?
Fint kaffe gjort med omsorg. Och en kaka.
Det dyraste du äger?
Det var nog min bil, men den är ju såld. Så jag vet inte.
Favoritpålägg?
Leverpastej!! Snacka om att man saknar det här i Amerikat.
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta.
Vad lyssnar du på just nu?
Det har ni ju redan frågat! Nu är det i och för sig Lars Winnerbäck och inte Håkan, men ändå!
Vad åt du senast?
Köttbiff med hemmagjorda potatispommesfrites med bearnaisessås! Patrik som lagade :)
Hårfärg?
Ljusbrunt, ganska ljust.
Favoritmånad?
Juli såklart, vad annars?
Favoritdag?
Fredag och måndag.
Choklad eller vanilj?
Choklad såklart.
Vad har du för färg på tandborsten?
Jag har en med vitt å rosa och en annan med vitt å blått.
Jag gillar den blåa bättre.. men säg inte det till den rosa.

Kommentarer

Postat av: Maria Vuitton

Publicerad 2008-02-12 05:11:17

Vad tycker du om horor?

Postat av: ellen

Publicerad 2008-02-12 10:10:35

Gött att jag får tillbaka pengarna! Och jag ska länka till dig nu!

Hur mycket va checken fån comcast på då?

Man kan ju inte ha ketchup på ägg!!! Du är tokig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela