Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lustigt.

Publicerad 2008-02-29 20:13:01 i I mitt huvud just nu.

Kom just tillbaka fran en langlunch med Patrik. Vi avnjot varsin favoritsoppa pa Cosi.
Vagen dit ar lite lustig, for man passerar Princess/Pitt, Queen/Pitt och King/Pitt... hehe.
Jag hade kameran med mig och tog givetvis bilder.

Nu ska jag fa lara mig nagonting nytt.

En kul grej idag var att C utbrast: Va? Ar du en intern? Jag som trodde du jobbade har pa riktigt.

haha

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-03 20:44:25

haha, du kanske ska börja ta betalt när de ändå tror att du är anställd ? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela