Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunch vid skrivbordet.

Publicerad 2008-02-12 19:31:30 i I mitt huvud just nu.

Nu ar den har, dagen jag fasat. Dagen da JAG ater lunch vid skrivbordet!!
Visserligen valde jag det sjalv for att kunna spela mahjong utan att fa sneda blickar eller kanna att jag ska trycka ner rutan om nagon gar forbi.
Min lunch tog da 40 min att ata och inte 10 som den brukar. Hemskt nojd med mig sjalv.

Jag ska nog till IKEA ikvall. Fast jag vill ju resa bort pa en weekend-resa sa jag kanske ska kolla pa det.
Vet inte hur det hade med att Ikea att gora, men anda.

Jag ska aven forsoka fa tag pa biljetter till Spice Girls konserten, dom ar dyyra men jag ska soka, jag blev ju sa facinerad for nan dag sen over hur mycket man kan hitta pa internet.. ska anvanda mig av den installningen och leta!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-02-12 19:34:27

va? hur hande det har? jag skrev ett inlagg pa ditt gamla, for typ en sekund sen.. och da har du redan hunnit skaffa ett nytt

forresten glomde jag skriva vem de va pa det dar forra, namligen sara...

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-12 21:41:02

Jag ville j gå på bio på fredag, åker du bort så skiter sig ju det.
Typiskt.
Kan ni köpa lingondricka som man blandar ut åt mig? Please.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela