Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite tid over.

Publicerad 2008-02-15 19:27:51 i I mitt huvud just nu.

Igar var en fin dag. Alla hjartans dag.
Jag fick rosor och choklad (som jag hade bestamt att jag fick ata om jag fick nan). Chokladen var hemmagjord och formad som hjartan.
Sen fick jag en annan mycket romantisk interngrej som jag inte tanker skriva har, men kul var det.
Kvallen som var planerad var inslagen i ett kuvert, det blev att ga och se Finding Nemo On Ice!
Det var jattefint och bra. Efter det bar det ivag hemat for att ge Patrik min utlovade present.. hehe.

Idag har jag haft fullt upp och jag alskar det. Antligen kanns det som att man har kommit in lite i vad det ar dom jobbar med har. Kanns bra att fa ansvar.  Dessvarre slutade min dator att gilla mig och jag kunde inte forsatta for varje gang jag forsokte gora nagot i databasen sa gav den ifran sig ett felmeddelande.

Sa nu sitter jag och stoppar papper i nya parmar och satter sma klisterlappar pa dom innan jag stoppar ner dom i arikveringsskapet.

Ganska avslappnande.

Kom pa verfor jag ar sa harmoisk idag.
1. Det ar fredag och jag slutar klockan tre istallet for fem.
2. Igar at jag choklad = bra vibrationer gar runt i min kroppsvatska.
3. Igar bakade jag och Emelia semlor (misslyckade) och att knada ar tydligen bra for harmonin :)

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-15 19:58:32

Ja, playdo semlorna påverkade säkert din harmoni ;-)
Hos mig fick de motsats effelt då de blev så dåliga.

Låter som ni hade mysigt igår. Så åt du dig mätt på choklad?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela