Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite mera och en halsning!

Publicerad 2008-02-25 20:23:03 i I mitt huvud just nu.

Ja som ni kanske laste i det forra inlagget sa var det 107 stycken fran borjan.
Grejen var bara att faxmaskinen hade slut pa papper och helt plotsligt nar nagon upptackte det sa spottade den ut sig ca 100 stycken till. Funny.

Fick faktiskt min forsta halsning idag. Alla som faxar maste ocksa posta in orginalen, sa jag har i uppgift att paminna dom att dom maste gora det, sa idag fick jag ett handskrivet 'tack for hjalpen'.

Jag blev helt sadar till mig nar Bree sa att jag (JAG) fatt en grej.. hihi liksom.

Nu ska A fa ringa samtalen jag misslyckades med forra veckan. BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela