Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag glomde visst helgen :)

Publicerad 2008-02-05 18:29:46 i Fakta

Ser att jag inte skrev nagot om helgen =/
Fredagen borjade som sagt med Margaritha-friday pa jobbet och fortsatte i samma (alkohol-) anda pa Svenska Ambassaden som hade open bar.
Pa nagot vanster hade den lilla tillstallningen spridit sig pa internet/ facebook sa nar vi kom dit en kvart innan inslapp sa var det koo ko ko. Mitt ordsprak: ko kan do passade alldeles utmarkt och efter en stund efter att ha blivit arg pa vakterna eftersom dom verkade fatta min trangselteknik snackade Maggan in oss utan att vi behovde koa. Mycket fint gjort av henne tycker jag. Efter nagra timmar av mingel och drinkar gick vi vidare till Gerogetown dar vi motte upp dom andra som statt kvar i kon men inte pallat vanta. Inne dar blev det lite mer dricka och sen var det taxi hem. Jag var verkligen aspackad och ramlade inne i badrummet sa att hela handdukspinnen ramlade ner och gav mig ett vackert sar pa ryggen. Enligt Patrik hade jag forst sagt att det gjorde "aj aj ont" och sedan borjat fnittra hysteriskt pa grund av det lustiga fallet. Han var inte med ut sa han var inte speciellt full, bara lite eftersom att han plockat fram halva spritskapet och haft spritprovning med sig sjalv hela kvallen.
Pa lordagen var det kalas hos Jessica i 603 och det bjods pa valdigt goda snacks (ost och kex typ fast godare) och jag pallade inte att dricka for jag madde lite illa eftersom min bakfylla inte ville ge sig.
Trevligt var det och jag larde mig "bullshit" och "asshole", tva kortspel man kan se pa film.

Idag ar det nan dag, vet inte riktigt vad, men jag laste pa aftonbladet att det ar en viktig valdag har. Shit jag maste borja lasa tidningen noggrannare.
Fick i allafall som sagt ett parlhalsband i lobbyn hemma i Hamptons.
Maste ata lunch nu, jag ar doende. (obs, inte helt kanske, bara hemskt hungrig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela