Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fullt upp.

Publicerad 2008-02-06 19:31:52 i I mitt huvud just nu.

Idag har jag haft sa fullt upp att jag inte hunnit lasa nagons blogg an, och forst nu har jag tid att skriva nagonting har.
Det ar ju bade positivt och negativt. Mest positivt.
Jag dromde en konstig drom i natt som jag inte kommer ihag, men jag kommer ihag att jag vaknade och sedan ville somna om for att dromma vidare.. och det gjorde jag, men jag minns inte vad den handlade om.
Jag minns att jag dromde att jag hade fatt 46 kommentarer pa mitt senaste inlagg, sa var inte fallet.

Jag haller pa och ta reda pa om det finns vardcentraler har, jag tror att jag har oroninflammation. Bla det gor jatteont i orat och jag gar pa piller. Usch och fy. Ska lasa era bloggar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela