Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det e femte gangen nu va?

Publicerad 2008-02-08 21:44:26 i I mitt huvud just nu.

Okej jag ar seriost uttrakad. Det ar femte gangen jag uppdaterar idag och jag har inget vettigt att skriva.
Blev nyss klar med dagens uppdrag som tog mig och Caitlin ca 30 min och nu sitter jag har igen... utan nagot att gora.
Om min handledare sitter och lagger patiens (harpan) betyder det da att jag ocksa kan gora det? Eller anses det som oproffisionellt?
Ja jag vet inte riktigt. Ska kanske spela majong istallet, det ar ju iaf. online...
eller jag vet! betapet. Det ar kul.
Jag borde kanske prata med Bree (min handledare) och saga att jag seriost inte klarar av att vara sa oaktiv.
Hemskt glad att jag inte tjanar pengar pa att vara har, skulle haft angets hela dagarna om det var sa har latt att tjana pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela