Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att soka jobb i Sverige.

Publicerad 2008-02-11 21:51:34 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter och funderar pa om man kan skriva sitt CV till att soka ett annat jobb pa arbetstid. Inte kanske?
Iallafall sa sitter jag pa platsbanken och kollar efter potensiella jobb att soka till att jag kommer hem. Jag har hittat en del spannande, men dom vill ju saklart att man ska borja i april.. och jag kommer hem i maj.
Har aven lagt marke till att man nu for tiden oftast lagge rin sitt CV pa arbetsgivarens hemsida istallet for att skicka in det. Markligt men spannande. Ska agna kvallen at att knapa ihop ett CV sa att jag kan borja soka jobb.
Maste visserligen forsoka fa tag pa Asa's nummer sa att jag kan lamna henne som referens.

Undrar hur ofta dom kollar upp utlandska referenser.

Det ar soligt ute, det ser varmt ut men jag vet att det ar svinkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela