Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att bara sitta.

Publicerad 2008-02-20 17:27:19 i I mitt huvud just nu.

Ibland undrar jag hur det skulle vara att fa betalt for att bara sitta.
Man skulle bli rik och fet.

Min soppdiet gar bra, jag har sett resultat pa vagen fran en dags soppatande.
Jag ska bara ata soppa till lunch och middag fram till pa sondag.

Ikvall ar det manformorkelse ocksa. Jag fick just veta det, det ska jag kolla pa. Klockan 10.43 ikvall borjar det.

Fattar man nat nu eller svamlar jag bara igen?

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-20 20:31:34

Nu fattar man lite mer....
Du och dina dieter ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela