Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredag!

Publicerad 2008-12-19 10:21:32 i I mitt huvud just nu.

Det var länge sedan jag var bakfull. Imorse var jag mycket, mycket trött. Men nu känner jag mig liksom på topp igen!
Och det är ju bra, för ikväll blir det mer vin med AB och sen ivög och möta Fisen i stan vid 22 för att gå ut och parta.

Nu kanske ni undrar hur jag kan ha varit så trött imorse? Jo det var ju nämligen julfest igår! Det var verkligen jättekul!
Vi var på Golden Hits och såg Schlagershowen. Mycket (väääldigt) god mat fick vi också och en hel del dricka.
Drickandet började visserligen redan klockan 16 på kontoret, och fortsatte sedan resten av kvällen.

Jag fick Thomas till bordsherre och han kunde tamme sjutton varenda låt som spelades!
Det var väldigt kul att umgås lite med sina ALU-kollegor eftersom jag aldrig gör det annars utanför jobbet.
På the D-tid var ju alla i samma ålder så det var mycket mer naturligt att umgås med dom liksom.
Så aa det var verkligen skitkul!

Dans blev det också, vi svängde våra lurviga till gamla åttiotals schlagerhits och det ska man inte klaga på!
Vid 23.45 gav jag mig av hemåt eftersom att jag fick sällskap till tunnelbanan med Yvonne och Eva.
Sen missade jag tvärbanan med nån sekund eller så men som tur var så kunde jag ta bussen istället!

Imorse när jag kom så var det redan några här också, det är ovanligt. Så det känns som att folk vill visa att dom tål alkohol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela