Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

4:e advent och bara några få dagar kvar till jul!

Publicerad 2008-12-21 12:59:18 i Tänkvärt

Ja så sitter jag här. Har klätt granen, slagit in alla julklappar och lyssnar på julmusik.
Om ett tag ska mamma, perre, Adam, ia och bertil komma på 4:e adventsfika.
Jag har dukat upp med lussebullar och pepparkakor och har julmusten på kylning.

Imorgon kommer bli en mycket hektisk dag. Först är det jobb och sen har jag tvättstugan mellan 18-20 och sen efter det så kan jag börja packa! Och sen måste jag ju sova säkert.. för jobb på tisdagen med, och sen 15.15 flyger jag neråt. Innan dess måste jag med min nya färska lön köpa de sista tre julklapparna...!

Jaa, hua mig vad stressigt det känns i år.

Kommentarer

Postat av: Falköga

Publicerad 2008-12-21 14:34:45

Jag vill också på Andventsfika idag. Här köps inga julklappar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela