Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Uppställning.

Publicerad 2008-08-18 16:52:44 i I mitt huvud just nu.

Egentligen vill jag bara åka hem och sova. Men jag fick ett samtal tidigare idag som gör att jag måste träffa Fisen och förbereda. Hon ska på arbetsintervju imorgon! Jippi!!!!
Jag är genuint glad för hennes skull (och självklart lite självgod eftersom att det var jag som fick igång na att söka jobb för två veckor sedan). Hon behöver det här. Jag hoppas att intervjun går bra och att hon får jobbet om hon vill ha det. Nu ska mina kunskaper införskaffade i USA få prövas på andra. Alla do's and don't's ska jag trycka in i skallen på henne tills att hon känner att hon kan bemästra precis vad som helst!!
Usch vad Dr. Ryan och Dr. Schmily skulle vara nöjda om dom visste om detta.  SÅ SÄG INGET!!! ;o)
Sen måste jag träna också. Nu får det vara slut på degmage och fläskarmar! Nu jäklar ska jag äta nyttigare också. Ska handla tonfisk och sallad på väg hem idag. Så att jag har luncher. Japp.
Sen efter allt det där.. så ska jag SOVA!
Jag är verkligen svintrött och vädret och icke-ljuset i luften gör mig inte direkt piggare.
Usch jag ångrar att jag inte tog nån solsemster. AB är i Barcelona. Helis i Turkiet och syster i Grekland. Man blir lätt ganska avundsjuk.
Men jag planerar min och Patriks Paris-resa.... fast det kommer inte vara sommar och sol. Men ändå.
Nu ska jag packa ihop och strax springa hem :o)

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-08-18 21:26:18

Fröken Pia, det må vara jobbigt att skiljas från sin pojke jämt och ständigt, men du kan vara glad att du har någon att lämna i alla fall. Vissa av oss har inte ens det! :) Så njut ändå, för det kunde ju trots allt vara värre :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela