Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Status.

Publicerad 2008-08-20 08:47:43 i I mitt huvud just nu.

Just nu: Lennart lever.

När jag kom hem igår så låg min kära firre och simmade sidsim. Det såg ut som att han var döende så jag sket i allt och alla och fyllde ett stort glas med nytt kranvatten och lyfte över honom dit.
Sen så tog jag tag i saken och kokade stenarna som jag har behövt göra väldigt länge.
Sen fick stenarna ligga och svalna och nytt vatten + syretablett hälldes upp i skålen. Det har nu stått över natten och Lennart är fortfarande i glaset.
Han lever men simmar då och då sidsim. Han andas hela tiden. Det är ett plus.
När jag kommer hem ska jag göra den slutgiltiga bedömningen. Lever han? Eller är han död?
Om han lever och simmar normalsim så ska jag släppa ner honom i vattnet. Om han lever på gränsen till dödvärlden så ska jag köpa en ny fisk. Kanske inte idag. Men ändå. Eller så gör jag inte det. Jag vet att jag skrev att jag ska vänta tills jag bor med Patrik, men vi får se om jag väntar eller ej.

Nu har jag ett något större bekymmer. Måste försöka reda ut hur det är fatt med min vän.

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-08-20 14:03:27

Well, exsqueeeeeeze me miss Pires, men jag tycker nog att min logg inte är särskilt lik din, snarare är den mer lik Bridget Jones. Så om hon hör av sig och klagar på rip-off så ska jag fundera på att ta åt mig :P

Min egentliga tanke med loggen är att den ska motivera mig till att uppdatera lite oftare, så YEY ME!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela