Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej jag ger mig

Publicerad 2008-08-22 11:43:01 i Tänkvärt

Jag har aldrig riktigt trott på folk som (Annbritt och Emmis tex) sagt att dom hållit på att svimma av mensvärk.
Jag har tänkt att dom måste ha överdrivit.
Nyss satt jag i telefon och väntade på att den jag ringde skulle svara.
Och då helt plötsligt från ingen stans så var det som att någon kom och drog tag i mina tarmar och klämde ihop dom.
Det krampade så hårt och gick som ilningar i mig att jag var tvungen att slänga på luren (krycka på koppla-ner-knappen) och sjunka ihop på stolen. Det gjorde så fruktansvärt ont i några sekunder. Det började fan flimra framför ögonen på mig. Så ont gjorde det!
Men nu är det som att jag hittat på, för nu känner jag igenting. Det är som att jag inbillade mig det som hände för jag har inga efterverkningar eller ens kvar känslan av hur ont det verkligen gjorde.
Jag tog iaf en Ipren och drack vatten, ställde mig upp och gjorde nån form av aeorobics för att man ska röra sig om det gör ont (har jag läst i Cosmo). Och det gick över. Men smärtan jag hade... jag ska aldrig mer kalla folk med mensvärk för klenisar. Jag förstår er nu.
Fast hon som kräktes i tv är fortfarande nörd.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-08-22 15:31:14

Usch, stackars dig! Turfördig att det gick över. Glad att du inte anser mig en klenis längre;-)

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-08-22 21:13:28

Men jag trodde inte du kunde imorgon, och sara svarade inte på facebook.Muffins i ugnen såklart:-) Så vill du titta förbi och smaka är du alltid välkommen....

Postat av: ?

Publicerad 2008-08-24 17:53:17

Jag måste tyvärr säga att du inte är så bra på att ge oss läsare en uppdatering under helgen.

Vi uppskattar dock det du skriver så fortsätt gör ditt bästa! Kram/en trogen läsare

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela