Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej hjälp!

Publicerad 2008-08-26 08:56:28 i I mitt huvud just nu.

När jag var på väg till tunnelbanan imorse höll jag på att trampa på en enorm spindel!
Jag vet att jag lider av spindelfobi och har lätt att överdriva sizen på saker och ting (framförallt djur), men jag lovar er att detta var den största spindeln jag någonsin sett lös nånsin och hoppas att jag aldrig mer behöver se en sån.
Jag skrek till och hoppade undan men redan på väg upp för rulltrappan till tuben började jag fundera på om man ska anmäla detta någonstans?
Den måste ju ha rymt från någon affär eller liknande.
Jag googlade lite och bestämde mig för att anmäla på naturvårdsverket. Jag ska även ringa Högdalens djuraffär om en stund, tror att dom öppnar nio. Polisen känns lite väl drastiskt, men tänk om det är en giftspindel och jag blir medbrottsling för att jag inte anmälde i tid...?
Ja usch och fy. Jag ska försöka hitta en bild så att ni förstår...
Bortse från den märkliga mannen på bilden. Jag har googlat för att få en bra bild av det hela.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-26 09:42:33

Leif Pagrotsky, en svensk socialdemokratisk politiker.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela