Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Märkligt värre.

Publicerad 2008-08-19 15:58:49 i I mitt huvud just nu.

Just nu händer det en del märkliga grejer. Som till exempel så trodde jag att Lennart var död i morse. Men han kanske bara sov, för efter en stund så simmade han runt som vanligt. Kanske kan det bero på att Sofia klappade honom igår...?!! Eller att jag bytte vatten, eller att han inte har fått en riktig växt än, eller att han äter fel slags mat (som gick ut 2007). eller så är han prima-ballerina-frisk som en nötkärna. Jag får se när jag kommer hem. Jag orkar inte med fler döda fiskar. Om han dör så ska jag inte köpa nån ny fisk förens jag bor med Patrik för det verkar som att jag behöver honom för att få fiskjäklarna att leva. Men jag ska inte uttala mig innan jag vet om Lennart lever eller ej.
En annan märklig grej som hänt är att Fisen och Marcus har gjort slut. Det var oväntat. Mer än så vill jag inte uttala mig där heller förens vi ser hur det går där med.

Idag har jag suttit med på ett möte. Det var intressant och givande. Sen så har jag kollat när Holmen hoppade och rev. Jag såg bara hoppen som han rev och inte dom han klarade så jag tyckte att han var ganska dålig. Han klarade ju inget hopp jag såg. Däremot var rysken bra. Han flög.

Jag har blivit medlem på en andrahanslägenhet-sida och tänker att jag ska ha bättre lycka att hitta en lägenhet om det är andrahand. Jag kommer ju säkert ändå bara vilja ha den i ett år max.
På tal om andrahandslägenheter så är Emmis på väg upp hit nu med sitt flyttlass (tror jag) så snart har vi en Hjo'are boende i Storstan! Cooolt!

Om en timme slutar jag. Jag vet inte vad jag ska göra efter det. Åka hem och träna. Men sen. Jag är ju sjukt trött eftersom att gårdagen också blev ganska sent i säng.
Fast min trötthet kommer och går som i vågor. Jag är svintrött ena minuten för att vara piggelin i nästa.

Nej nu ska jag ringa lite viktiga samtal.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-08-19 23:17:23

Här nu.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela