Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Magiskt solsken.

Publicerad 2008-08-12 08:21:46 i Tänkvärt

Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms. Det fanns en ledig lägenhet på söder. Jag skyndade mig att slå på datorn (ganska segt) och tittade ut, det var ett starkt orange-gul-rött solsken som träffade mig i ansiktet. Mycket vackert.
När datorn väl var på var lägenheten snodd för länge sen! Vilka är uppe klockan 04.47 och sitter vid datorn??
Tydligen trettio pers.
Nu sitter jag på jobbet och tänker på det magiska solskenet. Jag tror att det betyder någonting bra.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-08-12 08:31:04

Det betyder säkert något bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela