Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lyxlunch

Publicerad 2008-08-12 13:15:27 i I mitt huvud just nu.

Jag hade tänkt att jag skulle till Ica och handla sallad och tonfisk för att ha tonfisksallad till lunch resten av veckan. Men jag kände inte riktigt för det så istället gick jag till Sturegatan där jag aldrig varit tidigare och det var riktigt fint!
Så jag smet in på första bästa Sushi (som jag kollat upp innan jag gick men ändå) och det var svingott!
Efter lunchen unnade jag mig även efterrätt bestående av en magnum Classic. Yummi.
Nu sitter jag proppmätt och vann inte ett öre på tia-lotten jag köpte. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela