Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ikväll!

Publicerad 2008-08-15 08:37:38 i I mitt huvud just nu.

Ååååh vad jag längar till klockan 19.15! Då landar (förhoppningsvis) mitt plan i Malmö!
Då får jag träffa Patrik igen. Men inte nog med det! Ikväll har vi bjudit in Maggan och Loa på middag hos Patrik!!!
Det var år och daaar sen jag såg min lilla Mags så det ska bli så himla roligt!!!!
Hoppas att arbetsdagen ska gå snabbt så att klockan blir fyra på ett kick och sen att jag bara blinkar och helt plötsligt är i Malmö.
Igår färgade jag håret mörkbrunt. Det skulle egentligen vara en överaskning för P men som vanligt så listade han ut att det var det jag hade gjort. Men han har inte sett det än så lite surprisigt blir det ändå :)

Igår sa mamma att dom ska anställa en sån som jag på hennes kontor (dvs. en rekryteringstjej) och på en gång så sa jag att JA! Kan jag få tipsa Mayday? För då får jag nämligen bonus om dom väljer att bli samarbetspartners. Det skulle ju inte sitta helt fel med 1000-3000 (beroende på hur länge dom vill samarbeta) extra på lönen som en bonus :)

Igår skrev jag inte mycket bogg eftersom att jag hade fullt upp med en översättning som jag inte ens blev klar med. 28 sidor, men bara 12 som är hela sidor från engelska till svenska. Jag älskar när jag får sånna uppdrag.
Jag tror att jag har ca 4 sidor kvar till idag, så om jag sätter igång med det så kommer tiden att börja rulla. Det är inte klokt hur tidskrävande det är. Det är inte det att det är svår engelska egentligen. Visst är det mycket termer å så, men det svåraste är att få den här term-engelskan till bra svenska meningar

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-08-15 14:31:49

Tack! skönt att veta några man kan hänga med! Men varför ska du oroa dig för sånt? Vad ska du göra?



Vad gör du nästa lördag kväll? Tänkte bjuda de jag känner i stockholm (alla tre ;-)) till min lilla lägenhet då......

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-08-15 21:45:30

mm, får se om det blir då eller någon annan dag. jag hör av mig.

hälsa mags från mig!

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela