Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det blir en bra dag idag... (sång)

Publicerad 2008-08-29 08:43:04 i I mitt huvud just nu.

Alltså jag måste bara berätta vilket flyt jag har haft hittills idag. Först å främst så vaknade jag tidigt och duschade länge och hann klart med allt ändå. Sen så gick jag till tunnelbanan och när jag kommer fram så upptäcker jag att rulltrappan inte funkar. Jag som har väska och allt. Så jag går fram emot den och tänker att jag ska ta trappan istället = kortare steg men när jag tar ett steg åt sidan så rullar rulltrappan igång!
Sen så får jag sittplats på tuben vilket inte är garanterat även om man går på tre stationer efter första.
Kommer till centralen och går ner till blåa linjen och istället för att Akalla kommer som den alltid gör  så rullar Hjulsta in istället! Så jag hoppar på och åker en behaglig resa till Sumpan.
Väl här börjar det regna lite och jag tänker att "nej nu vänder det". Men det gör det inte. För det första jag ser i postboxen är ett brev adresserat till mig! (med Patriks handstil så jag gissar att det är från honom).
Så jag nästan skuttar fån posten till kontoret och nu sitter jag här och har redan avverkat 1 av mina tre punkter på todo-listan.
Ska luncha med Bobban sen, fast först bjuds det på smörgåstårta i vår personalmatsal så jag ska äta två gånger. moaha.
Och senare (klockan 16) ska jag åka till Arlanda för att flyga till Patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela