Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

12 stycken och inte en enda vill jag ha!

Publicerad 2008-08-12 09:06:52 i I mitt huvud just nu.

Just nu finns det 12 stycken förstahandskontrakt-lägenheter tillgängliga på www.fixakontraktet.se men ingen av dom ligger där jag vill att min lägenhet ska ligga.
Dom här är nån slags tonfisk och ligger i Tuna. Vet inte ens vad det är.¨
Varför kan det inte ploppa upp en mitt i stan eller på söder eller i allafall söder om stan men fortfarande tunnelbaneavstånd? Jag vill inte bo i Tyresö heller.
Jag är kanske kräsen, men va fan!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-09 20:32:10

Hej! Måste bara kolla med dig om du tycker det är värt att regga sig på fixakontraktet.se Jag letar precis som du efter en lägenhet söder om stan. Helst längst gröna linjen... Har du lyckats hitta något eller är det bara lägenheter som ligger helt off som kommer in på hittakontraktet??



Ha det bra!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela