Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vill inte helt enkelt.

Publicerad 2008-04-28 18:54:02 i I mitt huvud just nu.

Jag har ingen arbetslust. Jag vill inte jobba alls.
Jag ska ta lunch snart, vet inte vad jag ska ata, har ingen mat pa jobbet.
Ska kanske ata soppa eller popcorn.

Kanske apple.

Sen nar jag kommer hem harifran ska jag bli kand. Jag var inne pa annu en 17 aring som har blivit kand och tjanar pengar pa sin blogg.. Grejen ar den att dom oftast inte skriver speciellt bra saker, dom bara lagger upp bilder pa sig sjalva.
Jag vill ju bli sverige-kand for mitt skrivande, inte for att jag tar kort pa min outfit.
Fast jag har inte tillrackligt smala ben for att gora det anda : )

Om 5 dagar satter jag mig pa flyget till Stockholm!!
Det kommer vara helt stort att komma hem.

Jag ska nog flytta in i lagenheten den 13:e eller 14:e. Det beror lite pa om mamma vill skjutsa mig (eller nagon annan). Det kanns lite surt att jag inte har min bil nar jag kommer hem, annars hade det varit sa mycket lattare.

Kankse ska ta och ga ut en svang pa promenad, fast det kanske fortfarande regnar, nyss sag det ut som att det skulle bli sol, jag hoppas verkligen att det ar sol pa onsdag. Har inte bestamt mig for vad jag ska ha pa mig. Jag tankte ha en vit klanning med bla blommor men eftersom mina boobisar har vuxit ganska rejalt sa kan det se vulgart ut och det vill jag inte riskera.
Kanske blir det formellt anda. Vi far se vi far se.

Blaaa egentligen vill jag bara ga hem, hoppas B sager att jag far ga tidigare. J ar inte har idag sa det ar bara jag..
Oj nu skiner faktiskt solen igen!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-28 19:07:47

Nej, gå inte och bli formel nu. Jag vill inte! Fast det blir nog min prickiga....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela