Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tisdag

Publicerad 2008-04-15 16:54:10 i I mitt huvud just nu.

Igar somnade jag som en stock vid 10-tiden. Det gjorde sa att jag ar valdigt pigg idag!
Har tagit for mig egna arbetsuppgifter hittills eftersom att B inte ger mig nagra..!
Jag ska be henne att skriva ett letter of recomendations till mig idag.
HUnden ligger i mitt kna och myser nu. Jag tror seriost att L sprutar parfym pa honom for han luktar alltid parfym.
Vi ska bestalla lunch idag for att det ar J's sista dag. Inte min J utan kill-J. Jag som for en gangs skull har med mig mat!!
Jaja man kan ju spara pa sin egen :)
Ikvall maste jag soka lite fler jobb. Min syster har tipsat mig om tre. Pa hennes gamla jobb. Sa da kanske mitt efternamn kan hjalpa till, hon var namligen valdigt duktig dar! Mor min har ocksa lite kontakter som hon har borjat att dra i. Det kommer forhoppningsvis losa sig. Har aven sagt JA till lagenheten, sa i sommar blir det mycket eget. Skont. Kommer bli lite jobbigt att inte ha min bil.. men vafan, jag far kopa cykel och SL-kort!
Miljovanligt!
Dessutom blir det 9 ganger narmre till Arlanda sa om nagon kommer med flyg sa kan jag komma och mota utan att det kostar 200 kr! For da tar det max en halvtimme! Mycket bra!

Igar nar jag satt med tandblekningen som jag fatt av Mags sa ilade det till jattemycket i en av mina nedre framtander sa jag fick panik och trodde att min tand hade spruckit. Det hade den som tur var inte gjort, men jag ska inte anvanda den tandblekningen mer. Jag haller mig till min egna. Smartare enligt mig.

Jag maste borja tanka pa hur jag ska gora min presentation i skolan ocksa. Jag maste lara folk nagot.. hmm...
Jag ska prata med B.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela