Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Soligt soligt :)

Publicerad 2008-04-29 20:11:03 i I mitt huvud just nu.

Jag har precis avslutat min en och en halvtimmes lunch :)
Ceasarsalladen var god men inte i stil med Cosi's.

Nu ska jag slappa lite och sen ska jag forsoka att aka hem...

Jens har fatt en alldeles egen o har. M klistrade upp en bild pa hav, palm och sand bakom hans skal sa att det ska kannas som att han bor pa en solig o. Fint.
Maggan kommer gilla det. Dom har lovat att ta bra hand om honom ocksa!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-29 21:26:56

Åh, vad skönt att Jens fick ett bra hem...
När kommer du hem egentligen, jag vill ju kolla på sldden och låna vågen!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela